Shonne klientiem piedāvā neredzētus aksesuārus – pie jostas pieliekamas kabatas


Pastāstiet, kas ir projekts Shonne?

SHONNE ir topošais apģērbu un aksesuāru zīmols, kurš velk paralēles starp vēsturiskiem un mūsdienu dizainiem, veidojot inovatīvus produktus. SHONNE pirmais ieviestais aksesuārs ir pie jostas pieliekamas kabatas.

Kā nokļuvāt KInGS programmā?

Par KInGS programmu uzzinājām Liepājas Universitātē no pasniedzējas un studentu padomes. Programmā pieteicāmies pēdējā mirklī un, pateicoties KInGS organizatoru operatīvai palīdzībai, iesniedzām pieteikumu, prezentējām ideju un tikām uzņemtas.

Kādi ir bijuši lielākie sasniegumi?

Pagaidām lielākie sasniegumi ir produkta izveide, tā uzlabošana, zīmola logo izstrāde, iepakojuma izveide un sadarbība pirmo prototipu izveide sadarbībā ar ražotāju.

Kādas ir bijušas lielākās neveiksmes/vilšanās?

Piesakoties programmā šķita, ka produkts ir izstrādāts un gatavs pārdošanai, taču laika gaitā, piedaloties mentoringa sesijās un konsultējoties ar dažādiem speciālistiem, nonācām pie secinājuma, ka produkts ir jāpilnveido. Spēja pielāgoties izmaiņām palīdz izkāpt no savas komforta zonas un turpināt attīstību.

Kādam ir jābūt uzņēmējam?

Mūsuprāt, uzņēmējam nav jāatbilst sabiedrībā pieņemtiem stereotipiem par to kādām īpašībām tam jāpiemīt. Galvenais ir vēlme radīt!

Ko Jūs sagaidāt no KInGS projekta?

Galvenokārt sagaidām atbalstu. Arī līdz šim organizatori lieliski spējuši motivēt. Viņi ir devuši iedvesmas dzirksteli pārvarēt sevi laikā, kad saskaramies ar jauniem izaicinājumiem vai pazūdam ikdienas steigā un darbos.

Kādi ir nākotnes plāni Shonne komandai?

Pirmkārt, plānojam reģistrēt uzņēmumu un uzsākt jostas kabatu pārdošanu. Otrkārt, līdz rudenim vēlamies ieviest jau nākamo inovatīvo produktu. Un visbeidzot plānojam veidot personalizētus kabatu dizainus sadarbībā ar Latviešu influenceriem, tādejādi paplašinot sociālo tīklu auditoriju.

Publicēts