Aicina uz apmācībām par digitālās reputācijas veidošanu un sociālo tīklu administrēšanu

Biedrība “Green Tech HUB” sadarbībā ar Kurzemes Biznesa inkubatoru rīko apmācības “Sociālo mediju portfolio”, kas interesentiem būs pieejamas novembra trešdienās no pl. 17:30 līdz 20:00 tiešsaistē. Apmācību dalībniekiem nozares eksperti pastāstīs par digitālās reputācijas veidošanas priekšnoteikumiem, kā arī sociālo tīklu Instagram, TikTok, Facebook un LinkedIn kontu administrēšanu un satura un stratēģijas veidošanu. Detalizēta informācija šeit: https://www.greentechhub.lv/izglitiba/portfolio/

“Šobrīd arvien vairāk un vairāk procesi, ko ierasti darījām klātienē tiek pārcelti uz online vidi.  Pirms pasūtīt preci internetā, klienti meklē atsauksmes Google vai savā Facebook laika joslā lūdz palīdzību draugiem. Tikmēr uzņēmumi vairs nepievērš lielu uzmanību iesūtītajiem CV, tā vietā potenciālo darbinieku iegūglējot un apskatot viņu sociālo mediju profilus un tajā publicēto saturu. Tāpat arī topošie sadarbības partneri tiek uzrunāti pēc padziļinātas uzņēmuma un uzņēmuma līderu sociālo mediju profilu izpētes. Apmācības “Sociālo mediju portfolio” būs veids kā nomērīt savu vai sava uzņēmuma digitālās pēdas nospiedumu kopā ar nozares ekspertiem, kā arī uzreiz pēc apmācībām likt lietā iegūtās zināšanas,” stāsta biedrības “Green Tech HUB” valdes locekle Zane Feldmane.

3. novembrī pl. 17:30 komunikācijas arhitekte un personīgā zīmola meistare Ilze Rassa vadīs nodarbību “Ko tu zini par savu digitālo reputāciju? Kas tas ir, kā to veidot un izkopt līdz perfekcijai.” Dalībnieki uzzinās par to, kā ikdienā parūpēties par savu reputāciju digitālajā vidē, kas ietekmē digitālo reputāciju un kā tā veido gan pirmo, gan paliekošu iespaidu par tevi, kā arī saņems praktiskus padomus, ko izmantot uzreiz pēc nodarbības.  Ilze Rassa ir vairāk kā divdesmit gadu pieredze komunikācijas nozarē nacionāla, starptautiska, privātā un publiskā sektorā. Viņa ir veidojusi un īstenojusi komunikācijas stratēģijas Valsts prezidentam, NATO, Statoil Latvia, NATO samitam Rīgā, AAS BALTA, Rail Baltica un banku sektoram. Detalizēta informācija šeit: https://www.greentechhub.lv/iegadaties/item/apmacibu-cikls-socialo-mediju-portfolio–digitala-reputacija/

10. novembrī pl. 17:30 Instagram eksperte Sindija Bokāne vadīs nodarbību “Instagram ne tikai pašiņiem un smukbildēm”. Apmācībās dalībnieki apgūs prasmi veidot auditorijai tīkamu saturu un uzzinās kādus rīkus izmantot, spēcīga vizuālā satura veidošanai Instagram platformā. Sindija Bokāne ir dibinājusi un vada digitālo aģentūru SIA “CINDY MEDIA”, kas organizē regulāras apmācības un palīdz mazajiem un vidējiem uzņēmumiem ar sociālo tīklu stratēģijas izveidošanu un tostarp kontu administrēšanu. Detalizēta informācija šeit: https://www.greentechhub.lv/iegadaties/item/instagram–apmacibu-cikls-socialo-mediju-portfolio/

17. novembrī pl. 17:30 uzņēmēja un Tik Tok influencere Gunita Lanka vadīs nodarbību “Skolotāja no Liepājas ar 1+ miljons sekotājiem Tik Tokā.  Kā veidot saturu, ar kuru iegūt un noturēt auditorijas uzmanību”. Gunita dalīsies savā pieredzē un skaidros, kas nepieciešams, lai sāktu darboties Tik Tok vidē, iezīmēs monetizācijas ēnas puses un stāstīs par viņas Tik Tok kontā gūto atsaucība no auditorijas.  2021. oktobrī Gunita Lanka savā Tik Tok kontā @languageteacherfamily sasniedza 1 miljonu sekotāju skaitu. Ikdienā kopā ar vīru vada SEPTIŅUS! uzņēmumus. Piedalījusies vienas no lielākās valodas skolas Baltijā veidošanā un attīstībā, apmācījusi vairāk kā 100 skolotājus 25 gadu garumā. Detalizēta informācija šeit: https://www.greentechhub.lv/iegadaties/item/tik-tok–apmacibu-cikls-socialo-mediju-portfolio/

24. novembrī pl. 17:30 sociālo mediju analītiķis Roberts Skurba vadīs nodarbību “Vai Facebook un LinkedIn ir Tavs jaunais CV? Ko darīt un ko nedarīt, lai Tavs vai Tava uzņēmuma profils būtu pārdotspējīgs”. Apmācību dalībnieki uzzinās, kāpēc ir nepieciešams Facebook un Linkedin un kādas ir to piedāvātās iespējas un atšķirības, kā veidot sociālo mediju stratēģiju, kas ir satura pilāri, frekvence un auditorijas, kāda formāta saturu nepieciešams veidot un kā vislabāk sasniegt uzstādītos mērķus un kādas ir satura atbalsta reklāmas un mērķētās reklāmas atšķirības, ieguvumi un stratēģija. Roberts Skurba strādā sabiedrisko attiecību aģentūrā “Golin Riga”, kas 2021. un 2020. gadā ieguvusi Latvijas gada aģentūras titulu.  Digitālajā mārketingā vidē darbojas jau 5 gadus, zināšanas iegūstot pašmācības ceļā.  Strādājis ar vairākiem uzņēmumiem no Latvijas, kā arī Eiropas un Ziemeļamerikas. Roberta klientu vidū bijuši AS Dzintars, T/C ALFA, SIA Stenders, SIA Latio un citi. Detalizēta informācija šeit: https://www.greentechhub.lv/iegadaties/item/facebook–linkedin–apmacibu-cikls-socialo-mediju-portfolio/

Apmācību cikls šobrīd pieejams par īpašu cenu – 80 EUR. Vienas nodarbības cena 25 EUR.  Skolēni un studenti aicināti piedalīties par samazinātu apmācību cenu (Lūgums sazināties ar organizatoriem, rakstot uz e-pastu  hub.liepaja@greentechlatvia.eu). Detalizēta informācija šeit: https://www.greentechhub.lv/izglitiba/portfolio/

Apmācības “Sociālo mediju portfolio” rīko biedrība “Green Tech HUB” sadarbībā ar Kurzemes Biznesa inkubatoru un Digitālā mārketinga fabriku.

Publicēts