6 padomi, kā iegūt vairāk klientu atsauksmes par savu uzņēmumu
#1 Piedāvā tiešsaistes tērzēšanas atbalstu
Tērzēšana tiešsaistē ne tikai palīdz palielināt reklāmguvumus un mudināt cilvēkus vēlreiz iegādāties produktus vai izmantot pakalpojumus, bet arī mudina klientus dalīties ar atsauksmēm. Liela daļa apmeklētāju izmanto tiešsaistes tērzēšanas iespēju, lai saņemtu atbildes uz jautājumiem, meklētu palīdzību vai pastāstītu par savu negatīvo pieredzi. Tādā veidā vari ne tikai iegūt vērtīgus viedokļus no saviem klientiem, bet arī izmantot tos savu produktu vai pakalpojumu uzlabošanai. Palīdzi savam uzņēmumam augt, piedāvājot tiešsaistes tērzēšanu!
#2 Veido aptaujas
Aptauju izveide ir viens no vienkāršākajiem veidiem, kā saņemt klientu atsauksmes. Veido aptaujas iespējami izklaidējošas un klientiem saistošas, kā arī motivē tās aizpildīt ar kādu atlaižu kuponu vai pārsteiguma dāvanu. Aptauju aizpildīšana visbiežāk aizņem tikai dažas minūtes, un tās ir vienkāršs informācijas un atsauksmju apkopošanas veids, kas palīdzēs uzņēmuma izaugsmei un pilnveidei.
#3 Ievies atsauksmju logrīku mājaslapā
Tava mājas lapa ir viens no svarīgākajiem resursiem tavā uzņēmumā. Vari to uzskatīt par savu digitālo nekustamo īpašumu. Taviem klientiem nepieciešama palīdzība? Vēlies uzzināt, ko tavi klienti domā par tavu produktu vai pakalpojumu, mājas lapas dizainu vai darbinieku attieksmi? Izveido savā mājas lapā atsauksmju logrīku - tā klientiem būs iespēja vienkārši un ātri nosūtīt atsauksmes, ziņot par problēmām vai saņemt palīdzību vien pāris klikšķu attālumā.
#4 Nosūti saviem klientiem e-pastu
E-pasta mārketings tāpat kā citi reklāmas rīki ir būtiska mārketinga sastāvdaļa. Jautāsi, vai tad e-pasta mārketings nav miris? Nē, nav gan. Tas joprojām darbojas un ir efektīvs rīks mārketinga procesu veicināšanai, ja tā potenciālu izmanto pareizi. Informācija par īpašajiem piedāvājumiem, atgādinājuma kampaņas vai apsveikums dzimšanas dienā noteikti sniegs tavai auditorijai personalizētu un aizraujošu pieredzi, kas sekmēs klientu apmierinātību un vēlmi turpināt sadarbību.
#5 Zvani saviem klientiem
Lai gan šī ir metode prasa daudz laika resursus, tā sniedz visvērtīgāko informāciju par klientu. Kāpēc? Jo tā ir personīga un individuāla. Klienti kā jebkurš cilvēks meklē uz sadarbību vērstu un cieņpilnu attieksmi. Ja zvana laikā būsi augstprātīgs vai nelaipns, vari necerēt uz pozitīvām atsauksmēm. Veido sarunu, kas klientam liks justies uzklausītam un sadzirdētam, kā arī atbildēs uz viņa jautājumiem vai risinās situāciju. Esi ieinteresēts un arī klients būs ieinteresēts pastāstīt par savu pozitīvo pieredzi.
#6 Pievērs uzmanību sociālajiem medijiem
Sociālie mediji var būt lielisks veids, kā apkopot atsauksmes, tās pat neprasot. Tavi klienti nav aktīvi komentāru rakstītāji? Neuztraucies, tas nav pats galvenais, jo lietotāju iesaiste ar “patīk” un “dalīties” arī pasaka ļoti daudz! Auditorijas iesaiste Tavās sociālo mediju lapās rada uzticību par uzņēmumu un tā piedāvātajām precēm un pakalpojumiem. Atceries svarīgo – ātri atbildi uz komentāriem, privātajām ziņām un veicini klientu iesaisti satura veidošanā. Un, ja vēlies saņemt atsauksmes par konkrētu tēmu, nebaidies uzdot arī tiešus jautājumus.
Neesi pārliecināts, kurš no 6 padomiem būs tieši tev vispiemērotākais? Sazinies ar mums un mēs tev palīdzēsim!